GYIK (Gyakran Ismételt Kérdések)

Gyakran ismételt kérdések


1. Mennyibe kerül egy riasztórendszer telepítése, hogyan kérhetek árajánlatot?

Riasztórendszer telepítésekor minden esetben helyszíni felmérést végzünk, hiszen az adott ingatlan kialakítását, adottságait, valamint az Ön speciális igényeit egyaránt figyelembe kell venni annak érdekében, hogy a legmegfelelőbb rendszer kerüljön kialakításra. A felmérést az Ön kérésére szakemberünk egy leegyeztetett időpontban elvégzi, majd személyre szabott ajánlatot készít. A felmérés és az ajánlat összeállítása díjmentes!
Ha Ön ajánlatunkat megfelelőnek találja, akkor technikusunk egy következő megbeszélt időpontban elvégzi a riasztórendszer telepítését. Amennyiben Ön 24 órás távfelügyeleti szolgáltatásunkat is igényelni szeretné, akkor az erre vonatkozó szerződés aláírása a telepítéssel egyidejűleg történik.

2. Van már riasztórendszerem és szeretném távfelügyeleti szolgáltatással kiegészíteni, mit kell tennem?

Kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy e-mailben, műszaki kollégánk előre egyeztetett időpontban átvizsgálja az Ön rendszerét és elmondja Önnek, hogy a riasztórendszer milyen módokon köthető távfelügyeletre (vezetékes, GSM, GPRS). Ön dönthet, hogy technikailag milyen módon valósuljon meg a távfelügyeleti bekötés.

3. Szeretném a TEMPRA Biztonsági Szolgálathoz beköttetni a riasztórendszeremet, de jelenleg más szolgáltató távfelügyeletére van felprogramozva a rendszerem, mit kell tennem?

Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, műszaki kollégánk a helyszínen ellenőrzi az Ön riasztórendszerét és tájékoztatja Önt az átkötés módjairól.

4. Miért végezzek időnként próbariasztást?

Mint minden elektronikai berendezés, a riasztórendszer alkotóelemei is meghibásodhatnak, annak ellenére, hogy a vagyonvédelmi berendezések gyártóinak szigorú minőségi előírásoknak kell megfelelniük. Mivel tényleges riasztás ritkán fordul elő, a riasztó valamely részének meghibásodásának észlelése sem olyan kézenfekvő, mint például egyéb elektronikai háztartási gépeink esetében. Bizonyos típusú meghibásodásokat (pl. akkumulátor hibája) a riasztórendszer ugyan jelez a központnak - ilyen esetben szakemberünk kapcsolatba lép Önnel, hogy a hibát mielőbb ki tudja javítani - de lehetnek olyan tényezők (pl. lakás átrendezése, stb.), amelyekről hibajelentést a riasztó nem tud küldeni, viszont amelyek blokkolhatják a betörésjelzés beérkezését a diszpécser-központba. Ezért ajánlott, hogy Ön lehetőleg néhány havonta végezzen próbariasztást. Kérjük, hogy ilyenkor előzetesen lépjen kapcsolatba diszpécserszolgálatunkkal, ahol lemondókódja és ügyfél-azonosító kódja megadását követően tájékoztassa munkatársunkat a próbariasztás pontos idejéről, majd a próbariasztást követően ismét kapcsolatba lépve diszpécserünkkel tájékoztatást kaphat készülékének beérkezett jelzéseiről, valamint kérheti, hogy az Ön riasztója által generált jelzéseket a továbbiakban ismét éles betörésjelzésként kezeljük.

5. A riasztórendszer nem működik vagy minden ok nélkül megszólal.

Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, műszaki kollégánk a lehető leghamarabbi Önnel egyeztetett időpontban kimegy a helyszínre, diagnosztizálja és javítja a hibát.

6. A szerződésben szereplő adataimat szeretném ideiglenesen vagy véglegesen megváltoztatni (lakcím, telefonszám, értesítendők listája ...stb) hogyan tehetem meg?

A szerződésben szereplő adatok változását csak és kizárólag írásban tudunk elfogadni, az új adatokat kérjük postai úton, fax-on vagy e-mailben legyen szíves hozzánk eljuttatni.